sobota, 8 maja 2010

Twórczy maj - Bajki Karolinki

Dzisiaj coś z innej beczki - pomysł na scrap z bajką urodził się już jakiś czas temu, jednakże miałam inną wizję na wykonanie.

Początkowo myślałam o stworzeniu jednej stronicy na tekturze modelarskiej i ozdobieniu różnościami ściśle związanymi z treścią wierszyka;  następnie postanowiłam dodać zdjęcie dziecka, a potem mój entuzjazm przygasł... Uświadomiłam sobie, że taka bajka dla naprawdę malutkiego dziecka to nie najlepszy pomysł, bo i tak prędzej czy później wpadnie w jego łapki i skończy najprawdopodobniej w buzi...

Doszłam do wniosku, że taki prezencik nada się bardziej dla starszego, kilkuletniego dziecka, i że lepiej byłoby stworzyć taką mini-książeczkę. Pomyślałam też o jej spersonalizowaniu - ponieważ moja praca wędruje do sześcioletniej dziewczynki, wybrałam wierszyki, z których treścią może się utożsamić i które będą bawić młodą damę (w przeciwieństwie do chłopców, którym problemy miłosne żabki nie będą spędzać snu z powiek ani nie mają na półce pięknych lal). Jest też miejsce na zdjęcia, a bohaterka jednej opowieści nosi imię obdarowanej kilkulatki.


Wszystkie wierszyki pochodzą  z Bajecznej Fabryki, za zgodę na opublikowanie serdecznie dziękuję tamtejszym bajkopisarkom - to dzięki Waszej życzliwości mogłam sprawić Karolince prezent :) Jeszcze raz bardzo dziękuję całej Waszej ekipie :*

A moich zaglądaczy zapraszam do odwiedzenia fantastycznego bloga stworzonego z myślą o dzieciach, jakim jest Bajeczna Fabryka - znajdziecie tam wesołe wierszyki, bajki z morałem i zabawy dla najmłodszych :)


Rozpisałam się nieco, teraz do rzeczy:
okładka przód:

strona 2:

strona 3:

strony 4 i 5:

strony 6 i 7:

strony 8 i 9:

okładka tył:

Wymiary: format A4
Papiery: papertouch by clairefonatainne z vbs, DCWV z kolekcji  All Dressed Up z artpasje.pl, Dovecraft "Baby", kolorowe karteczki z notesików, rysunki własne
Ozdoby: drewniane kwiatki z biedronkami, piankowe serca i kwiatki - zasoby własne, kwiatki prima, kwiatki białe, ćwieki, stemple i tusz fuksja ze scrap.com.pl


Ósmy dzień twórczego maja zakończony powodzeniem, choć jeszcze nie skończony - nadal słupkuję ;)
Dziękuję za pamięć i komentarze,

6 Comments:

Katarynka said...

Fajny pomysł :). Wildze, że twórczy maj Ci służy i owocuje w bardzo dobre pomysły :). Pozdrawiam :)

u Alojka said...

super bajeczka, swietny pomysl!!!

Colorina said...

pomysł rewelacyjny:))

Klarysa. said...

Rewelacyjny pomysł!!
To będzie wspaniała pamiątka na długie lata:)

lalalla said...

fajny pomysł

Noami said...

pomyslowa jestes nie ma co! Bardzi oryginalnie ustroilas kazdy kawalek papieru :)