środa, 14 lipca 2010

Top czekoladowy

Hello,

co prawda w takie upały na czekoladę raczej nie ma się ochoty, ale na zwiewny top - jak najbardziej! Dzisiaj i w serii moich przepisów szydełkowych na ten miesiąc proponuję bardzo kobiecy topik :)

Top w całości:
Zbliżenie:
Zbliżenie kwadratu:
Widok na wzór:
A to właśnie ta bluzka z Andrei nr. 0217 stanowiła inspirację ;)

Bluzeczkę zrobiłam w prezencie dla przyjaciółki, bardzo się ucieszyła ale nie zdecydowała na opublikowanie w sieci swoich zdjęć jako modelki. A szkoda, bo "na ciele" bluzeczka prezentuje się zupełnie inaczej (czytaj: lepiej ;) ) - zdjęcia ciuchów "na płasko" nigdy nie oddają ich prawdziwego uroku...

Oczywiście schemat i opis wykonania dostępny tutaj

Pozdrawiam,

14 Comments:

Dorota said...

Kolejne szydełkowe cudeńko!

Moniś-ka said...

Nie mogę wyjść z podziwu, prześliczny ten topik:)

Magdalena Przybytek said...

Wow wow wow, śliczny, mnie marzył by się taki biały ;)

Gosik said...

dzięki dziewczyny^^

Unknown said...

śliczny :) misterna robótka

Peninia / Gosia said...

Śliczne cudeńko:)Podziwiam:)Słonecznie pozdrawiam:)

Joanna Oborska said...

Mi się i bez modela podoba:) Fajny jest ten wzorek a kolor bardzo mój:)

Cartadea said...

szczęściara z tej przyjaciółki że hej! cudny topik, normalnie marzenie!

Margaretka said...

Piękna bluzeczka! To jest to co kobiety oprócz hobby lubią najbardziej :))

Gosik said...

dziękuję :))

u Alojka said...

mnie by sie nie marzyl, z tej prostej przyczyny ze .... za duzo ciala. Ale topik sliczny. Jejku, pewnie ze mi sie taki marzy!

aulik said...

świetny!
pozwolisz, że podpatrzę wzorek?
zaraz siadam do robótki :)
pozdrawiam :)

Gosik said...

Jolu - a tam, kochanego ciałka nigdy za dużo ;)

aulik - oczywiście, po to zamieszczam kursy aby ktos inny mógł na nich skorzystać :) byłoby mi bardzo miło, gdybyś zamieściła zdjęcia wykonanej przez siebie robótki :)

maj. said...

Rzeczywiście rewelacyjny wzór, do tego kolor - marzenie!!! Pozwalam sobie też podpatrzeć i dziękuję :)