piątek, 12 listopada 2010

Mitenki

Hejka,
pamiętacie szalik i czapkę? Do kompletu powstały mitenki, czyli rękawiczki bez palców:




Włóczka: 100% akryl, "Kotek" nr 16-2209
Szydełko: nr3
Wzór: własny

Komplet fajnie wygląda w całości i jest bardzo praktyczny - przetestowałam ;) Dzięki grubej włóczce rzeczy są naprawdę ciepłe, w sam raz na zimowe, mroźne dni :) Ze mnie zresztą jest zmarźluch, więc nawet teraz, kiedy temperatura nie spada poniżej 0, z przyjemnością założyłam szalik i mitenki :)

Pierwotnie myślałam o zrobieniu kursu na mitenki (wzory na czapke i szalik są podane w postach), ale świetnie opis ich zrobienia opracowała Aulik, czyli Pomarańczowy Kot - zapraszam na jej bloga -> kurs na mitenki Pomarańczowego Kota <- Aulik zrobiła mitenki prostym wzorem słupków i półsłupków,  u mnie są to muszelki, a w rzeczywistości można zrobić je dowolnym wzorem. Jeśli jednak ktoś chciałby zrobić takie jak u mnie, proszę dać znać, to wrzucę opis wzoru.

Pozdrawiam serdecznie,


15 Comments:

Monia - Monika Jakubowska said...

Komplet naprawdę bajeczny! Zazdroszczę umiejętności, bo ja dziergam tylko kwiatki i to w dodatku krzywe :(
Zmieniłaś nicka :)

malflu said...

Rewelacja :-) Bajeczny komplecik teraz masz...zazdroszczę umiejętności dziergania...

Cartadea said...

ale cudne....

aulik said...

śliczne mitenki!
Gosik, Twoje dziergane w muszelki bezpalczatki są rewelacyjnie wykończone, kwiatek, wzór, kciuk - super!
podziwiam i dziękuję za pochwalenie mojego prościutkiego kursu :)))

pozdrawiam ciepło :)

Gosik said...

monia -dziekuję, to prosta sprawa,dałabyś na pewno radę :)

malflu - dziękuję

marika-handmade - dziękuję

aulik - nie ma za co :) Zrobiłaś świetny kursik :D

Katarynka said...

Śliczne :)

Colorina said...

ale zdolna z Ciebie kobitka:))mitenki rewelacyjne i przepięknie się prezentują:))

Mila said...

класс!!! супер!!

Peninia / Gosia said...

Piękne...podziwiam:))Z całego serducha dziękuję za odwiedziny na blogu,bardzo mi miło.
Ślę uściski i buziaki!

biatka said...

Zamurowało mnie. Cuda

Gosik said...

colorina - dziękuję :)

penina - wiesz, że zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam^^ pozdrawiam :)

biatka84 - dzięki :))

mila - thank you very much:)

Javorkowo Aga Jaw said...

urocze mitenki- pozdrawiam

Unknown said...

piękne

fussia said...

Cudne i jeszcze ten kwiatek :) Aż mam ochotę sama nauczyć się dziergać.

Pozdrawiam

Mrouh said...

Piękne są, kolor mają przepiękny, a muszelkowy wzór sprawia, że są efektowne. Pozazdrościć po prostu!