czwartek, 13 stycznia 2011

Całoroczne rozdawnictwo

Witajcie,
wczoraj minął dokładnie rok od ukazania się pierwszego postu w Paszczakowicach! To był naprawdę fajny, twórczy czas, a Wasze przesympatyczne komentarze nadawały i nadal nadają motoru do działania, za co bardzo serdecznie dziękuję :)


Chciałabym też zaprosić Was do całorocznego rozdawnictwa w Paszczakowicach - spośród osób, które przyślą na mojego maila swój adres, raz w miesiącu wylosuję osobę, która otrzyma prezent-niespodziankę!
(Prosze się nie obawiać o dane osobowe - będa u mnie bezpieczne, a chodzi o element zaskoczenia - w normalnym candy wiesz, że wygrywasz i co dostaniesz, a tu czeka Cię miła niespodzianka)

Będą to moje tworki - kartka, mitenki, szaliczek, notes... albo coś jeszcze innego :) Aby zapewnić maksymalne zadowolenie z prezentu, zachęcam do pozostawiania w komentarzach kilku słów o sobie - np. co Ci się podoba w mojej pracy, jakie lubisz kolory, styl, czy chciałabyś coś takiego mieć - pozwoli mi to wykonać rzecz taką, jaką lubisz!

Będzie mi miło, jeśli wspomnicie o zabawie na swoich blogach, oto banerek do pobrania (podlinkować najlepiej do tego posta):

Pierwszy prezent jest już gotów - zdradzę tylko na zachętę, że to szydełkowa robótka :)

UWAGA! Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem wyrażającego chęć uczestnictwa oraz adres na maila! Dziękuję :)

Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest komentarz pod tym postem + adres zamieszkania na maila! Jeśli ktoś zamieści komentarz, ale nie przyśle maila z adresem, przykro mi, ale będę zmuszona taka osobę wyłączyć z zabawy. Jeszcze raz podkreślam - jest to candy inne niż wszystkie i jego ideą jest pozostanie do samego końca niespodzianką! Wysyłasz adres i możesz liczyć na prezent przez cały rok, bez wcześniejszej zapowiedzi o wygranej! Jeśli komuś te zasady nie odpowiadają, proszę się nie zapisywać - przewiduję też zabawy na standardowych warunkach :)


Począwszy od dziś, tj. 21-01-2010 przestaję się dopominać o spełnienie warunków candy i po prostu będę brać pod uwagę tylko te osoby, które spełnią wymagania.

Zapraszam do zabawy!

100 Comments:

asica.p said...

oh jeśli to fioletowe mitenki to ja chceeeee:)
:*

Klarysa. said...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Elwira-k said...

Gratuluję roczku!!!! I życzę kolejnych latek owocnych w "tworki" rodzaju różnego :)))))
A coś o mnie... hm... lubię niespodzianki :)

barbaratoja said...

Gratuluję pierwszej rocznicy prowadzenia bloga;-)
Uwielbiam niespodzianki!!!

Unknown said...

Serdeczne gratulacje z okazji roczku :) Życzę następnego tak owocnego :)
Super pomysł z niespodziankowym rozdawnictwem :)

Cartadea said...

Gratuluję roczku, będę odwiedzać dalej, a pomysł z niespodziankami przecudny :)

Iss-ola said...

oh mi tez marzą się fioletowe lub turkusowe mitenki
szkoda, że mam dwie lewe ręce :(

Anabel said...

serdeczne gratulacje z okazji rocznicy :))))

Javorkowo Aga Jaw said...

ja juz wysłałam maila .
więc dopełniam formalności.

Klarysa. said...

informacja już jest na moim blogu;) a podoba mi się wszystko więc spoko;)
Fajnie jest dostac coś zrobionego przez Ciebie...:)

edytta-p said...

Pomysł na takie inne candy bardzo mi się podoba :) Każda rzecz ręcznie wykonana jest wyjątkowym prezentem :)

Unknown said...

Wszystkiego najlepszego. Sprawę cudną wymyśliłaś ;o)
Idę pisać notkę i wysyłam ci mój adres.
Uwielbiam niespodzianki, a dzień bez listonosza - to dzień stracony ;o)))))

Agnieszka C. said...

pięknego kolejnego roku życzę! Podobają mi się przede wszystkim Twoje hafty i wszystko pozostałe także :)
Pozdrawiam!

Danusia said...

Gratuluje roczku!!!.
Przyłączam się do zabawy bo lubię niespodzianki.
Pozdrawiam:)

zainspirowana said...

ja też chętnie dołączę... co lubię? lubię wszystko co piękne... czyli wszystko, co ktoś zrobił wkładając w to serce...
kolory lubię takie stonowane raczej... zieleń, fiolet, brązy, szarości... nienawidzę różu!
chyba tyle o mnie :)

ciekawa zabawa!

Hanulek said...

kocham wszystko co niebieskie i turkusowe. I uwielbiam niespodzianki:)

Aśka said...

Ja tez sie wpisuje do Twojego notesika ;) Adres zaraz wysle na Twoj adresik!
A co najbardziej chcialabym dostac!?!! Kocham sie w haftach krzyzykowych, sama nie umiem ich robic ;( wiec taka niespodzianka by mnie powalila!
Ale wiesz, ze wszytstko co zrobione z sercem, mnie bradzo ucieszy!!!!
Moje ulubione kolory czerwony i czarny.

Sciskam i dziekuje za zabawe ;)

raeszka said...

Super pomysł na candy może uda mi się raz wygrać :).

Jakby co to ja poprosiłabym o coś szydełkowego/drutowego bo ja jestem z tego zielona, a prace szydełkowe bardzo mi się podobają :).

MaRysia said...

Pomysł odlotowy, za to ja się zakochałam w tych ślicznych niebieskich rękawiczkach bez palców!!! mysza71@wp.pl

Asia said...

zapisuję się na tę całoroczną candy:)
pozdrawiam
Coś o mnie... uwielbiam lawendę i jestem wesołą acz spokojną osóbką.

lucy z mazur said...

Gratuluję roku,życzę wielu następnych i staję w kolejce

monia-art said...

Super pomysł z tym całorocznym candy.Zapisuję się i liczę że dopisze mi szczęście.

Kate said...

Pomysł na takie Candy bardzo mi się podoba:)
może dlatego, że lubię niespodzianki:)
oczywiscie sie zapisuję
pozzdrawiam

piedra preciosa said...

Wow, niesamowity pomysł masz z tym rozdawnictwem, tyle razy w roku uszczęśliwisz jakąś osóbkę, aż się buzia śmieje na samą myśl, o radości kogoś drugiego. Przyłączam się do zabawy i powiadamiam innych:)

A gdyby tak w moje łapki wpadły turkusowe mitenki....później z ogromną radością zgłoszę się po szaliczek do kompletu, ale to już prywatnie na @ :)

Takaya said...

I ja zapisuje się na to wspaniałe rozdawnictwo! :)
Ostatnio bardzo opuściłam się w spracowaniu przez przygotowania ślubne (do maja mało czasu zostało :P)

Za chwilę ślę maila z danymi:D

Wiewióra said...

Wszystko byleby fioletowe, zielone lub rude :) zapisuje się na to dziwne candy i czekam na łut szczęścia :)

kasi3nka said...

Jeśli jeszcze można to ja również chętnie się zapiszę :)
Moje preferencje...
Kolorystyczne: kolory raczej ciepłe - róże, fiolety, beże, brązy, brzoskwinka (ale nie pomarańcz i żółć), również szarości
Lubię wszelkiej maści notesy - z papierniczego nie potrafię wyjść bez jakiegoś sympatycznego notesu, jaki sobie upatrzę. Ale nie tylko, bo w zasadzie wszystkie rzeczy handmade uwielbiam :)

Agul said...

Po pierwsze to powodzenia w dalszym blogowaniu;)Po drugie to świetny pomysł z taką formą candy;) A po trzecie to się zgłaszam oczywiście;D Moje preferencje kolorystyczne to brązy, beże bądź czerwienie;)I uwielbiam notesy! I bardzo mi się podobają Twoje mitenki turkusowe! Po prostu boskie!;D
Pozdrawiam cieplutko;)

Unknown said...

I ja też się zapisuję fantastyczna zabawa!!
Pozdrawiam Karolina! :)
http://robutkowadolina.blogspot.com/

Unknown said...

Twój pomysł na całoroczne candy bardzo mi się podoba. I szczerze mówiąc, ucieszyłabym się z każdego prezentu. Nie mam żadnych preferencji kolorystycznych, więc jeśli o mnie chodzi, to łatwo mi dogodzić ;-)
Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na moją kolej w losowaniu :-)

Flotka said...

Chętnie się dołączę do niespodziankowej zabawy ;)
flotka@wp.eu

lusaka said...

To i ja chętnie spróbuję szczęścia! :)

Anonimowy said...

nie mam jeszcze bloga ale z przyjemnością rozczytałam się w Twoim pozdrawiam
majlena5@wp.pl

agulek said...

chetnie sie przylacze
agulek.4@wp.pl

Agnieszka said...

gratuluję rocznicy!! z chęcią przyłączę się do zabawy, bo uwielbiam prezenty.

vivi22 said...

Pomysł bardzo fajny i ciekawy :) a ja lubię niespodziewajki ;)

Barboorka said...

Super pomysł :) I ja chciałabym dostać niespodziankę. Podziwiam Cię, że Ci się chce w ten sposób uszczęśliwiać ludzi :)

Anonimowy said...

Nietypowe candy lol, ale przecież chyba wszyscy uwielbiają, ja na pewno, dlatego się zapisuję a adresik zaraz wyślę. Trochę po czasie, ale wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy prowadzenia bloga!!!!

justysias7000 said...

Najbardziej w twoich pracach podobają mi się hafty-są świetne!
Co ja lubię... nie wiem ! :) ...lubię niespodzianki :)

Unknown said...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
japkowa said...

Bardzo oryginalny pomysł z tym candy, przez co zabawa jest jeszcze bardziej kusząca ;) Co lubię? Hm.. Mitenki brzmią kusząco, ale tak naprawdę uwielbiam wszystko, co ręcznie wykonane (a przez to jedyne i niepowtarzalne) ;)

IWA said...

Niespodzianki to to, co tygrysy lubią najbardziej! Oprócz brykania oczywiście...

Eve said...

uwielbiam niespodzianki więc się dopisuję:-)

Tuptupkowo said...

Piękne rzeczy robisz, podoba mi się wszystko i jeśli akurat będę miała szczęście to niech to będzie niespodzianka ::
A moje ulubione kolory to chyba od pory roku zależą :) ale lubie i fiolety i błękity i zielenie

dorotka.dopart@gmail.com

kgosia said...

Uwielbiam niespodzianki! Może akurat los się do mnie uśmiechnie....
Zapraszam http://kgosia.blogspot.com/

Unknown said...

Bardzo chętnie wezmę udział :)

Unknown said...

Witam
Bardzo podoba mi się idea twojego CANDY.
Oczywiście zapisuję się z nadzieją na odrobinę szczęścia.

Oczywiście zapraszam do siebie, właśnie organizuję Candy

http://www.myartpasion.blogspot.com/

Panorama LeSage said...

Sympatyczna idea :)))
Chętnie się zapiszę :)))

Daga said...

Niesamowite candy ale uwielbiam niespodzianki wiec sie zapisuje :)

Scar said...

Też lubię niespodzianki, dlatego staję grzecznie w kolejce ;)

AM2308 said...

Dobry pomysł na zabawę :) A że niespodzianki lubię to się zapisuję :) i adresik już wędruje mailem :)
Pozdrawiam

Madzik said...

jEJKU I JA SIĘ ZAPISUJĘ MOŻE COŚ WYGRAM

Anonimowy said...

Uwielbiam niespodzianki.Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

kingasweet said...

Uwielbiam niespodzianki!!!
A poza tym mam kota na punkcie kota :D
Pozdrawiam cieplutko!

jola_zola said...

Od stycznie minęło trochę czasu (jakieś 6 miesięcy będzie), ale z okazji Twojej rocznicy życzę dalszego cudnego twórczego działania:):):)
Bardzo mi się podobają ostatnie dwa Twoje lifty (ten z 16tego czerwca i ten z dzisieijszego postu, jest na nich Twoje zdjęcie: jedno czarno-białe, drugie kolorowe).
a co lubię...
bardzo polubiłam scrapowanie... jeszcze nie odważyłam się tworzyć własnych teł, zabieram się do zakupu potrzebnych do tego mediów.
dletego też bardzo by mi było milo gdybyś dała mi troszke podpowiedzie jakie media powinnam zakupić, które jaki dają efekt, jak ich używać, które są najlepsze, najwydajniejsze:):):)
To tyle.
serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję już teraz pótorarocznego blogowania:)

Malwix said...

Chętnie się zapisze.
s.malwina24@gmail.com

rhodiana said...

To i ja się zapiszę :) A co lubię... niespodzianki!!! Raczej w pastelach. Ostatnio marzę o scrapowych kartkach na każdą okazję, żebym mogła obdarować w razie czego solenizantów ;)

Sylwia said...

Super pomysł miałaś z tym całorocznym Candy:) Co ja kocham to hafty i robótki szydełkowe w pastelowych kolorach.
Zapraszam również na moje słodkości
http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/06/candy-w-uroczysku-luny.html

dudqa said...

Spróbuje i ja, za chwile prześle mój adres na maila. Zapraszam tez na Candy do mnie: dudqa.blogspot.com

Mariolka... said...

Witam, tu zostawiam wpis a z meila wyślę dane:)

magdowo said...

Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po niespodziankowe cukierasy. Maila oczywiście czym prędzej podsyłam.
Pozdrawiam serdecznie.
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

Anonimowy said...

pierwszy raz spotykam sie z taką formą, ciekawe
chętnie przyjmą mitenki lub xxxx
KonKata

Etoile said...

Zapisuje się również zaraz wyślę maila z adresem :)

Rama said...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Rama said...

Śliczne są czapeczki, szaliczki, bluzeczki :* Lubię kolory - fuksja, lawenda, wrzos. Gratuluję roczku i pomysłu na Candy i wysyłam swoje dane na maila :) ramona52@o2.pl

hania739 said...

Może coś wreszcie wygram, fajnie byłoby, bo tyle u Ciebie piękności, a ja dodatkowo ogromnie lubię niespodzianki:))
Adresik zaraz podeślę.
Pozdrawiam

splatane-sluchawki said...

O, to ja też chcę :)

Asia said...

To ja tez sie dopisuje:))
Najbardziej ucieszyl by mnie notes scrapkowy:))moje kolorki to: fiolet,blekit,czerwien i jeszcze dodam,ze strasznie uwielbiam motyle:)))
Pozdrawiam i ztcze kolejnych latek blogowania
Asia

Annette said...

Chętnie przyłączę się do zabawy.
Podziwiam wszelkie prace scrapowe i szydełkowe (akurat u mnie te techniki są tylko w sferze marzeń;)
Sprawiłby mi radość scrapowy album na zdjęcia albo zakładka do książki zrobiona w tej samej technice. Moja ulubiona kolorystyka to niebieskości, fiolety. Ogólnie lubię jak jest kolorowo. Moje ulubione motywy to wszelakie kwiaty.
Pozdrowionka :)

Pycia said...

również biorę udział w zabawie :)
Rzeczą, która mi się marzy to czarno niebieski album na zdjęcia, a jeśli chodzi o inne ozdoby to ogromnie podobają mi się storczyki :)
pozdrawiam!

tatiana75 said...

Uwielbiam niespodzianki, tak więc zapisuję się na candy i już wysyłam Ci maila z adresem
www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

aneczka261 said...

Wszystkiego naj naj naj...z okazji skończonego roczku ja tez lubie niespodzianki ale dodam ze lubie również haft krzyzykowy którym zaraziła mnie kilka lat temu moja przyjaciółka,mam zamiar spróbowac w hafcie matematycznym,w scrabbookingu a ostatnio zafascynowała mnie papierowa wiklina mój e-mail; aneczka261@interia.pl pozdrawiam cieplutko-na pewno jeszcze tu zajrze ;)

M(aniek) said...

i ja zostawie swoje 3 grosze :D niespodzianki sa super! musza tylko tetnic zyciem :)

paauliska said...

nio to i ja sie zgłaszam i zamieszczam banerek u siebie :) i zaraz wyślę meila :0 fajnie że to inne candy niz wszystkie pozdrawiam a co do moich upodobań to wszystkie Twoje prace bardzo mi sie podobaja

Anonimowy said...

Jak dla mnie bardzo twórczy pomysł, chętnie wezmę udział i zaraz wyślę adres na e-mile.
Co lubię... Prostotę i klasykę :) Moje kolory to granat, fuksja, mięta, praktycznie tylko nimi się otaczam. Właściwie wszystko sprawiłoby mi dużą radość :*

aa_dorota said...

Bardzo ciekawe rzeczy tworzysz
A ja lubie niespodzianki
A ostatnio bardzo lubie anioły i motyle

Anonimowy said...

Ja też pragnę się zapisać na rozdawnictwo.Lubię niespodzianki.Pozdrawiam.

Unknown said...

Wspaniały pomysł z takim candy :)
Bardzo chętnie się przyłączę :)
Mój mail: tosiaczek666@o2.pl
i już wysyłam adres do ewentualnej wysyłki :D

Edyta (zd.edyta@gmail.com said...

Cześć :) Chętnie się przyłączę jeśli jest jeszcze możliwość ;) Niestety nie mam swojego blogu, ale sporo robię różnych rzeczy (nie mam problemu z prezentami dla koleżanek)
Pomysł super, życzę powodzenia :)
pozdrawiam Edyta

Shenny said...

A czy jeszcze można? Bo ja też bardzo chętnie się przyłączę :))

Dzieła Madame said...

ja też chętnie zapiszę się do zabawy:)
rkmadamer1@gmail.com

Unknown said...

Gratuluję rocznicy. Zapisuję się z wielką chęcią . :-)

dora said...

To ja też się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie Dorota

Anonimowy said...

oo, uwielbiam niespodzianki :)
zaraz wyśle adres na e-maila :)

Bel said...

Gratuluje roczku i zycze kolejnych owocnych dni :) zglaszam sie do zabawy a adresik juz leci na meila :)
Milego wieczoru

Jagoda said...

Z chęcią się zapisuję : )

strzaleczka said...

i ja spróbuję szczęścia
Pozdrawiam Kasia
ka.strzalka@wp.pl

fundraising ideas charity said...

I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts.Any way I will be subscribing to your feed and I hope you post again soon.

Anonimowy said...

Świetny pomysł :)
Uwielbiam... aniołki
Marta :*

Anonimowy said...

Świetny pomysł!
Uwielbiam aniołki :)
Marta :*

malagosia said...

chętnie odwiedzam Paszczakowice , po raz pierwszy ale mam nadzieję że nie ostani malkul5@wp.pl

Alicja w krainie papieru said...

Na końcu ale dołączę , a co tam :)

Lidzia said...

ha! witam i od razu mówię:zapisuję się. i liczę,że dostane mitenki,jeśli oczywiście będę miała to szczęście i zostanę wylosowana;) pozdrawiam. Lidzia

Ruczek said...

Zapisuję się, pomysł na candy świetny :)
Co lubię? Jako osoba, która dużo czyta i równie dużo sama próbuje coś napisać, za najlepszy prezent uważam notes lub zakładkę do książki.
Ulubione barwy to czarny, szary, brąz itp. Zestawienie kolorów - czarny z czerwonym.
Lubię prace delikatnie, bez przesady zdobione, mające w sobie coś z elegancji :)
Maila wysyłam - w razie gdyby mi się poszczęściło :)

Pozdrawiam,
Patrycja

atenkowo said...

Świetne candy :) Zapisuję się:)
aneta323@onet.eu
A ja uwielbiam niespodzianki:)

Misioka said...

Wspaniały pomysł na Candy z zaskoczenia :) Zaraz wysyłam maila z adresem :) a tymczasem odpowiem na pytanie kocham w zasadzie wszystkie kolory ale najbardziej niebieski, zielony, odcienie kolorów ziemii czyli wszelakie brązy itp :) Co do prac kocham wszystko co zrobione własnoręcznie, ale stawiam na delikatność nie lubie wyzywających i rażacych po oczach przedmiotów :) Ale chyba najbardzie lubie zaskakiwanie mnie bo czasami okazuje się, że ktoś wpadł na pomysł podarowania mi czegoś o czym sama bym nie pomyślała :)

Zapraszam także na Candy i bloga do siebie :)

Pozdrawiam

Gosik said...

uprzejmie informuję, że zapisy na candy sa zamknięte, zabawa dotyczyła roku 2011. Osoby, które się przyłączyły w bieżacym roku zostały poinformowane mailowo o końcu zabawy; planuję inne wydarzenia na ten rok więc zachęcam do odwiedzin mimo wszystko i dziękuję wszystkim za udział w zabawie :)

Anna said...

Zgłaszam się! :) Adresik za minutkę dostarczę.

Salopka said...

Wszystko jest prześliczne!Paputki dla bobasa rozczuliły mnie totalnie!!Pozdrawiam
Salopka.blogspot.com

Gabrysia said...

Ja też chcę! :) I się zapisuję.