czwartek, 16 czerwca 2011

Maiden i autoprezentacja - czyli wyzwaniowo w scrapki.pl

Witajcie,

niedawno ruszył blog wyzwaniowy sklepu scrapki.pl, na dzień dzisiejszy są dwa wyzwania. Najświeższe, wczorajsze, to lift pracy Finn - "Gent"- więcej w tym poście. Mój lift prezentuje się tak:


Baza to piekny papier pink paislee z serii Parisian Anthology - specjalnie dedykowany do pracy z glimmer mistami; prawdę mówiąc długi czas bałam się go dotknąć sądząc, że efekty mojego psikania będą mizerne i po prostu go zmarnuję... Przełamałam się jednak inspirując pracą Mistrzyni i wydaje mi się, że efekt jest całkiem, całkiem :)

Troszkę zbliżeń:





Jak widać pobawiłam się pastą strukturalną, trzema odcieniami glimmer mist TA - tattered leather, tattered rose oraz pushmina; na pracy znalazły się guziki, wstązka, kwiatek Primy, uroczy ćwiek, kropki akrylowe, cekiny i inne takie oraz, oczywiście, coś ode mnie - czyli zawijaski 3D za pomocą konturówek czarnej i przezroczystej.



To nie wszystko - jak pisałam na początku, sa dwa wyzwania, następne (a właściwie pierwsze w kolejności na blogu firmowym) to tag autoprezentacja:


Spędziłam miło czas tworząc te prace, zachęcam do zajrzenia na blog scrapki.pl i udział w zabawach :)

Miłego dnia życzę,



8 Comments:

jola_zola said...

przepiękny lift...
bardzo mi się podoba...

Bellaidea said...

Jest zdecydowanie lepiej niz "calkiem, calkiem", wyszlo Ci to znakomicie!

Magda(i)Lena said...

Świetnie wyszło Ci "psiaknie" ; -) Bardzo podobają mi się dodatki, których użyłaś na swoim LO. A tag jest uroczy ;-)
Dziękuję za udział w wyzwaniach na blogu scrapki-wyzwaniowo!

Cartadea said...

Ten scrap jest po prostu fantastyczny!

Zielonooka said...

zabawa z mediami całkiem dobrze Ci wyszła (choć pewnie średnio się na tym znam:D i musiałoby się wypowiedzieć mediowe Guru:))))
świetna praca:)
zapraszam do kolejnych zabaw:)

Tusia Lech said...

Zabawa z mediami jest fantastyczna! I gdy patrzę na twój scrap, to widzę, że ich się nie boisz - to świetnie :) Super lift - wyszedł bardzo fajnie :) I dziękujemy za wspaniały autoprezentacyjny tag!

aulik said...

świetne zdjęcie w świetnej oprawie :)

Guriana said...

cudne.. lubię takie klimaty:))