niedziela, 26 lutego 2012

Małe formy na Craft Artwork

Witam,

u nas śnieg prószył, wiec jednak zima nie odpuszcza tak łatwo... Zatem przejdę do przyjemniejszego tematu - znacie bloga craft artwork? Pewnie tak, a czy bierzecie udział w wyzwaniach? Dzisiaj Was zachęcę (mam nadzieję :D ). Ja sama tam nieraz zaglądam i podziwiam, ale te małe formy to nie moja specjalność, więc nie tak łatwo mi się zmobilizować do wzięcia udziału w wyzwaniach i zazwyczaj kończy się na tym, że "ocham" i "acham" nad pięknymi pracami załogi :) Jednakże wczoraj nastąpił przełom - zrobiłam (!) aż 3 prace wyzwaniowe - po kolei:

1. najmniejsza to calineczka, czyli kwadrat o boku 1" (jakieś 2,5 cm) - temat "kici kici":

2. następna praca to ATC "Przyjaciele":
3. największa forma - pocztówka - 10 x 15cm z wytycznymi: koła i kółka + coś wycięte z gazety/czasopisma:

I z tymi oto trzema rozmiarami dzisiaj Was zostawiam :) Do zobaczenia na Waszych blogach :)

6 Comments:

lucy z mazur said...

Piękne prace,jak już raz zaczęłaś,to już nie skończysz,to jest strasznie uzależniające

maj. said...

Och, świetne!!!!!!!!!!!!

malagosia said...

Piękne te karteczki mnie najbardziej podoba się ta druga. Pozdrawiam i zapraszam na mój blok

Matilde said...

Rewelacyjna pocztówka! Pozostałe prace też niczego sobie :))

eddys said...

Lucy ma rację. Strasznie wciąga i chcesz więcej :) ATC bomba, a inchies - matko jak ty to wszystko tam pomieściłaś :)

anias said...

Podpisuję się pod tym co napisały dziewczyny!!!
Piękne prace!!