czwartek, 5 lipca 2012

TCR#117

Hej,
czy ktoś jeszcze o mnie pamięta? Nic nie publikowałam od kwietnia, co nie znaczy, że w ogóle nic nie robiłam, po prostu inne sprawy zajęły mi czas i prawdopodobnie póki co tak zostanie, czyli obecna na blogu "czynnie" będę, ale w mniejszym zakresie czasowym ;) Mimo braku aktywności "postowej", zaglądałam regularnie na scrapowe portale, ot, choćby popodziwiać Wasze prace :)

A dzisiaj przygotowałam scrapa, 30x30cm, do palety TCR#117 - w ostatniej chwili!




Za kilka godzin pojawi sie nowa paleta, uff, zdążyłam :)
A co u Was słychać?

Pozdrowionka,

10 Comments:

Klarysa. said...

Hej no pewnie że Cię pamiętam;) Nawet zapisałam się na coroczne Candy u Ciebie ...nie udało mi się nic wygrać ale kibicowałam wszystkom hehehehe

Mam nadzieje że będziesz choć troszkę bardziej "czynna| bo fajnie ogląda się Twoje prace;)
Pozdrawiam

Gosik said...

hej, dziękuję za pamięć :)

a co do całorocznego rozdawnictwa, o ile mnie pamięć nie myli, trafiła do Ciebie zawieszka, o ta -> http://1.bp.blogspot.com/-vEWtJQjrUGQ/TgeI8wqNO0I/AAAAAAAAA6A/NSK8Xwb6vp8/s320/zawieszka+serce+vintage.JPG
pamięć jest dobra, ale krótka^^

pozdrawiam :)

agea happiness said...

fajniutki scrap:)

vairatka said...

Ale kazałaś na siebie czekać, nie ma co... Tylko miałam nadzieję, ze nic złego się nie stało :/ Pozdrawiam :*

maj. said...

Fajny scrapik, taki lekki!!!

Drycha said...

Oj, dużo mniejszy ten zakres czasowy....

aulik said...

Bardzo fajny scrap!

Może skusisz się na zabawę w pytania?
Zapraszam i pozdrawiam :)
http://pomaranczowykot.blogspot.com/2012/11/z-poslizgiem.html

Peninia / Gosia said...

Wspaniały scrap:)Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
Peninia*
♥♥♥

u Alojka said...

Pamietamy cie, pamietamy. :D

Unknown said...

Podobają mi się twoje wyroby, równie dobrze mogłaby je wystawić jakaś fundacja polsat czy jeszcze inna. Naprawdę masz talent i umiejętnośći niesamowite.