wtorek, 9 lutego 2010

Wyróżnienie idzie w świat

Zgodnie z wczorajszą obietnicą lista osób, które otrzymują ode mnie blogowego znaczka:

mag349

caro78

biatka

joanx

iwona

fussia

Doświadczone bloggerki:

finnabair

timboctou

Wybór do łatwych nie należał, bo wszystkie dziewczyny do których zaglądam tworzą wspaniałe prace. Wyróżniłam więc te, które jeszcze od nikogo nie otrzymały znaczka ;) Oczywiście mam na myśli "początkujące" bloggerki, Finn i Timbctou są już doświadczone i otrzymały na pewno wiele wyróżnień, a ponieważ często do nich zaglądam i niezmiennie zaskakują mnie oryginalnymi pomysłami, otrzymują ode mnie wyróżnienie. Gratuluję wszystkim i pozdrawiam serdecznie!

Przy okazji dziękuję za odwiedzinki i komentarze :*

5 Comments:

finnabair said...

dziękuję serdecznie kochana, jest mi niezwykle miło!!!!

Iwa said...

Serdecznie dziękuję! Bardzo mnie zaskoczyłaś tym wyróżnieniem. Puchnę z dumy ;)
Pozdrawiam!

timboctou said...

bardzo dziękuję, sprawiłaś mi ogromną radość, ściskam mocno :*

fussia said...

Ja również bardzo dziękuję :) Pozdrawiam:)

mag said...

Ja również bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jest mi strasznie miło :):):)