piątek, 3 grudnia 2010

Kartki#34

Hello,
mała zmiana planów - zamiast obiecanego obrazu kartka, którą zmajstrowałam wczoraj na wtorkowe wyzwanie Scrapujących Polek - kartki#34:




Wytyczne wyzwania -> paleta barwna: ecru, pastelowy żółty, turkusowy, brązowy. U mnie jak widać wykorzystane tylko te kolory, a teraz krótka charakterystyka:
Wymiary: 11 x 16 cm
Papiery: V&A Museum, DCWV z kolekcji  All Dressed Up
Dodatki: kwiatki Prima ze scrapki.pl, ćwieki, trochę ręcznego szycia, cudny stempel Lemonade potraktowany przezroczystym, brokatowym pudrem do embossingu, czego za bardzo nie udało mi się na zdjęciach uchwycić

Życzę miłego dnia i dziękuję za odwiedziny,

7 Comments:

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 said...

Świetnie Ci wyszła !!!!

FojAga said...

Ja się tego wyzwania nie podejmę, bo boję się zestawienia takich kolorów. Tobie jednak wyszło super!

MARIKA-HANDMADE said...

eee tam, właśnie uchwyciłaś, super wyszła karteczka!

elwira-k said...

Ślicznie poradziłaś sobie z tym wyzwaniem!!!
Dziękuję za niesamowity komentarz :)

Moniś-ka said...

Mnie się bardzo podoba, lubię połączenie brązu z turkusem:) pozdrawiam:)

rumianek said...

super kartka ,ja tez uwielbiam takie połączenie :)

u Alojka said...

ja tez lubie polaczenie brazu z turkusem ale nie mam ani kawalka turkusowego papieru i nie moglam nic zrobic.
Twoja kartka bardzo mi sie podoba.