piątek, 18 listopada 2011

Moda dla barbie i kartka

Hejka,
no więc były już sukieneczki dla lalek, kto chce zobaczyć zapraszam tutaj, a teraz czas na kolejne (niestety, nie dysponowałam barbie, żeby zrobić profesjonalną sesję fotograficzną ubranek na modelce...):

W skład zestawu wchodzą:
1. Sukienka wiosenno-letnia z kapeluszem w pogodnych odcieniach słońca i pomarańczu,
2. Bluzeczka różowa wiązana z tyłu tasiemką,
3. Fioletowa spódniczka mini wykończona koronką do kompletu z różową bluzeczką,
4. "Mała czarna" w kolorze nie-czarnym, ale i tak pasuje na wystawną kolację lub bankiet :)

Komplecik ubranek to mały podarunek dla Karolinki, tej samej, która w zeszłym roku w maju otrzymała ode mnie bajecznik :)

Do podarunku dołączyłam też kartkę:




Dziękuję za to, że do mnie zaglądacie i pozostawiacie po sobie przemiłe komentarze,
pozdrawiam Was gorąco,

4 Comments:

M(aniek) said...

rozkoszne ubranka :) i sliczna karteczka

Anonimowy said...

Prezencik dla dziewczynki super.Pozdrawiam.

sajuki said...

piękna kartka :)

Tusia Lech said...

Podziwiam Cię za umiejętność tworzenia takich malutkich wyrobów! Wow! Mnie nie wychodzą równo, więc w końcu się poddałam :)