poniedziałek, 21 listopada 2011

Szydełkowo - beret i szaliki

Hej hej,

znalazłam na necie fajny wzór beretu (wydrukowałam, zapomniałam zapisać, a teraz nie pamiętam, na której stronce się na niego natknęłam...) i od razu zrobiłam:

Super się prezentuje, nie muszę chyba mówić, że mojej Modelce też się bardzo podoba :)

Poza tym z zaległości:
wykonane już dawno temu szaliczki, z których obfoceniem zeszło sporo czasu, ale jak to mówią "lepiej późno niż wcale", więc za tym jednym zamachem pokażę oba :)

Szaliczek niebieski już pokazywałam, wzór znaleziony gdzieś w sieci, a prezentuje się tak:

Poza tym jeszcze szary, znany już i pewnie nudny:
Więc póki co to tyle :)
Miłego tygodnia życzę,

15 Comments:

Anonimowy said...

Czapka piękna w energetycznym kolorze.Pozdrawiam.

M(aniek) said...

Piekności :D super kolory i nieziemsko sie prezentuje wszystko :D

Unknown said...

zazdroszczę umiejętności takiej jak szycdełko

Anka said...

Śliczna czapka, szaliki również świetne!

dudqa said...

Śliczności

Anonimowy said...

beret jest super:)
pierwszy raz jestem u Ciebie na blogu ale chyba nie ostatni! :)
super rzeczy tworzysz
pozdrawiam
http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

maj. said...

Czapka fantastyczna!!!! Nie masz przypadkiem schemaciku???

Gosik said...

bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :*

niestety, nie pamiętam gdzie ten schemat znalazłam... jeśli gdzieś go wygrzebię obiecuję, że dam linka :) pozdrawiam!

Annette said...

Ślicznośći :)

fussia said...

Ekstra, dla mnie to właśnie szary szaliczek wygrywa :D

Monia - Monika Jakubowska said...

Szaliczki cuuuudne!

KOLOROWY ptak said...

dla mnie szary szaliczek jest numerem jeden!!! masz niesamowicie zdolne rączki :D

Chimera said...

Ale śliczności, szczególnie szaliczki, bardzo mi się podobają!

Moniś-ka said...

Śliczne wszystko, szaliczkami jestem zauroczona, w szczególności szarym:)
Pozdrawiam ciepło:)

aulik said...

i czapka i szaliki prezentują się świetnie!
jak znajdziesz schemat, to tez chętnie "zgapię" dla mojej córeczki :)