piątek, 8 kwietnia 2011

Black&White

Witajcie,

znów wyzwaniowo, tym razem praca na III wyzwanie CraftManii, wytyczne:

1. wykonaj dowolną pracę w czarno-białej kolorystyce
2. NIE musisz uzywać materiałów z naszego sklepu - więc bawić może się każdy :)
3. przyślij zdjęcie pracy na nasz adres sklep@craftmania.pl Szerokość zdjęcia 500px. Wszystkie zdjęcia zostaną opublikowane na blogu.
4. zabawa trwa do końca kwietnia
5. każdy kto nadeśle pracę otrzyma rabat w wysokości 8% na jednorazowy zakup produktów Dolina Tęczy 


Moja praca:


Niby kartka, ale równie dobrze mogłaby być zawieszką:


A ja ją widzę jako obrazek oprawioną w ramkę... ale to nie dzisiaj, nie mam ramki pod ręką :) 
Użyte materiały dla ciekawskich: papiery  DCWV z kolekcji  All Dressed Up, obrazek oczywiście z Galerii Papieru - zestaw vintage nr 3 , pozostałe materiały: zbiory własne. Format pracy - 9 x 11 cm.

Szczegóły:
embossing:
 piórka z kropelkami:
 zawijaski kropelkowe - przezroczyste i czarne:
 i efekt końcowy:

Dziękuję za odwiedziny i przesympatyczne komentarze pod ostatnim notesem, bardzo się cieszę, że Wam się podoba :)


Pozdrawiam serdecznie,

11 Comments:

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 said...

O kurcze, piękna !!!!
i moje ulubione kolorki. ja nawet jajka robię w tych kolorkach;)

Javorkowo Aga Jaw said...

świetny klimat pocztówki

vairatka said...

Ojojoj, dawno u Ciebie nie byłam:(
A tu tyle pięknych rzeczy!! Notes bardzo fajny, przepiękne hafty, bardzo klimatyczna b&w kartka - super!!!

Joanna Oborska said...

Piękna! Lubię biało-czarne kartki:)

Anabel said...

ach, taka retro... ja tak nie potrafię...
cudna :)

Anabel said...

ja jeszcze odnośnie reprodukcji...
szejkam Twą dłoń i chylę bardzo głębokie pokłony :D
jestem pełna zachwytu dla Twojej cierpliwości :)

Monia - Monika Jakubowska said...

Bardzo klimatyczna karteczka :)

Unknown said...

świetna kartka i te kropelki na piórku cudo :)

Colorina said...

bardzo klimatyczna:)bardzo ciężko mi się robi jakiekolwiek papierowe prace w tej kolorystyce...rewelacyjny ten notes poniżej:)

Anna Zaprzelska said...

Przepiękne retro b&w:)

Unknown said...

Ojej piękna. Dla mnie to wyższa szkoła jazdy.
Podziwiam

:)