środa, 6 kwietnia 2011

Notes na wyzwanie w Galerii Papieru #2

Hello,

dzisiaj coś specjalnego - praca na wyzwanie w galerii papieru #2 "Z różą":

Wytyczne wyzwania:
"wykonanie dowolnej pracy z różami. Róże mogą być przestrzennymi kwiatami, mogą być odbitką stempla, gotowym elementem papieru - to zależy tylko od was! Wykonajcie pracę z użyciem naszych papierów. Cała reszta dodatków może mieć dowolne pochodzenie."

U mnie format A5, papiery z serii "Kapuśniaczek" w roli głównej oraz obrazek z serii vintage1 z galerii papieru, różyczki materiałowe i wycinane z papieru, do tego kwiatki Prima ze środkami ze ślicznych ćwieków ze scrapki.pl, embossowany napis "notes" z lemonade i wstążka z miejscowej pasmanterii.
Troszkę zbliżeń:




 
A te sliczne zdjęcia sa zasługą mojego kochanego męża, który sprawił mi prawdziwą niespodziankę w postaci małego, poręcznego aparatu:

Kochanie dziękuję :*

Dziękuję za odwiedzinki i pozstawione komentarze,


10 Comments:

MeridaZielona w Krainie Książek said...

piękny notes i rewelacyjny prezent, aparacik jest słodki

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 said...

Piękna praca. I super prezent.

Nowalinka said...

No pięknie wyszło, 3 mam kciuki :)

kartkomania.com said...

Śliczny ten notesik a aparacik ma świetne kolorki :)

Javorkowo Aga Jaw said...

TAKA W STYLU VITANGE,PRZEUROCZA

Ludkasz said...

Uroczy notes:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Świetny okwiecony notes!!!
Prezent- bomba :D
:*

Cartadea said...

ŚWIETNY TEN NOTES!

biatka said...

anielski notes...pisałam juz ze uwielbiam Twoje prace????

Anabel said...

przepiękny notesik Gosiku :))
a męża też masz cudnego ;)