sobota, 2 kwietnia 2011

Wrzosowy komplet

Witajcie,

kolejne zamówienie pomyślnie zrealizowane :) Czekam tylko na potwierdzenie, że paczuszka doszła i w realu całość podoba się zamawiającemu tak samo, jak na zdjęciach :) W skład kompletu wchodzą: beret, szalik i mitenki (na zdjęciach osobno, bo sama sobie robiłam i nie miałam jak uchwycić wszystkiego na jednej fotce):



Kolor prawdziwy to ten wrzos widoczny na zdjęciach szalika i mitenek, na pozostałych fotkach króluje przekłamany fiolet ;)

Życzę udanego weekendu,

4 Comments:

Javorkowo Aga Jaw said...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Javorkowo Aga Jaw said...

na moim komputerze na kazdej fotce
króluje inny odcień
fajnie jest zupełnie się tym nie przejmuj

Dorota said...

Przepiękny komplet!
U mnie też widać różne odcienie, ale wszystkie mi się podobają :)

Peninia / Gosia said...

Och jaki piekny ten komplecik.A czapeczka ...ach zauroczyła mnie :))Dziękuję za odwiedzinki na blogu i milutkie słowa w komentarzach.Wiosennie pozdrawiam :)