poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Scrapująca Polka - kartka, tag i notes

Witajcie,

dawno robiłam coś na wyzwanie portalu Polki scrapują, czas nadrobić zaległości - tak więc 3 prace na 3 wyzwania z ostatniego tygodnia, ale po kolei...

Zaczniemy od wtorkowego wyzwania kartkowego - wytyczne:

Prócz kształtu jaki musi mieć kartka czyli tag, proponuję jeszcze kilka dodatkowych wytycznych:
-użycie minimum 1 dziurkacza
-taśmy bawełnianej lub wstążki
-minimum 2 guzików.
Styl, technika, kolorystyka, tematyka - dowolne



 Jak widać wytyczne spełnione, dodatkowo - brzegi poszarpane paper distresserem od Tima Holza, użyłam też przezroczystego markera 3D do wykonania ozdobnych zawijasków. Papiery DCWV z kolekcji  All Dressed Up, obrazek z galerii papieru - zestaw vintage 3 oraz BellaBella MyMind'sEye, kwiatki Prima + pasmanteryjne dodatki.

Teraz ateciakowa środa - temat "wiosna":
 zbliżenie na embossowany stempelek z motylkiem:


i na koniec wyzwanie mixed-mediowe: "vintage i kwiaty" 
 Zrobiłam okładkę do notesu, użyte 3 różne media: embossing, tusz distress "old paper", markery 3D: czarny i przezroczysty; papier DCWV z kolekcji  All Dressed Up, obrazek z galerii papieru - zestaw vintage nr 2, kwiatki Prima i pasmanteryjne dodatki.

Zbliżenia:

To chyba na tyle :)

Wytrwałym dziękuję,
pozdrawiam serdecznie,


9 Comments:

Unknown said...

Wszystkie są piękne.

Madzioza said...

Na wyzwanie vintage i kwiaty-ta praca mnie urzekła-śliczna! Pozdrawiam :)

MeridaZielona w Krainie Książek said...

same cudowności,najbardziej jednak urzekł mnie notes, jest piękny

Rydia said...

Bardzo ładne prace , okładka notesowa jest śliczniutka :)
Pozdrawiam i bardzo dziękuję za regularne odwiedziny mojego bloga :*

Monia - Monika Jakubowska said...

Wintagowa okładka świetnie Ci wyszła :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Cudne prace!!!
Wszysrkie pięknie skomponowane :)
Fatastycznie dobrane kolory :D
:*

Moniś-ka said...

Śliczności:)
Okładka notesu na samym końcu jest niezwykle klimatyczna:)
Pozdrawiam ciepło:)

Unknown said...

vintage i kwiaty mi się straszliwie podoba!!!

Unknown said...

nono ładny wysyp wyzwaniowy - pracowita jesteś :)