wtorek, 19 kwietnia 2011

Szaliczek turkusowy

Hello,

dzisiaj pokażę kolejny szaliczek - znany juz, więc się nie rozpisuję:

Włóczka: 100% akryl, "Kocurek"
Szydełko: nr3
Wzór:  znaleziony na flickr 


Nie jest to ten sam szalik co tutaj, kolor identyczny, ale włóczka "Kocurek" nie "Kotek", kocurek jest cieńszy, przez co i szaliczek jest na ciepłe już dni, dla porównania fotka obu:
Szaliczek na zamówienie dla Pani ze sklepu włóczkowego - tak bardzo mój szalik przypadł jej do gustu, że zamówiła dla siebie identyczny (łącznie z kolorem) :))


To tyle na dziś,
trzymajcie się cieplutko!

9 Comments:

Javorkowo Aga Jaw said...

szaliczek robi furrore!
gratulacja Gosiu

Aba said...

przypomniałaś mi że mam ten wzór od dawna wydrukowany i włóczke specjalnie zakupiona...czekałam z robótką aż się ociepli a tu o mało nie przegapiłam tego że to już...

vairatka said...

Super!!!Nie dość że cudny kolorek, to i fajny wzorek :)
Gosia, a czy ja Ciebie nie widziałam przypadkiem niedawno w Stokrotce??? Coś mi się zdaje że to Ty byłaś...
Ja z takim dużym żółtym wózkiem chodzę ;)

fussia said...

Ślicznie Ci te szaliczki wychodzą :)

Anabel said...

jak zwykle piękny :)

Peninia / Gosia said...

Szaliczek jest rewelacyjny!Uwielbiam ten kolorek:)Wiosennie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, każde z nich dodaje mi twórczych skrzydeł:)

Ludkasz said...

Śliczny szaliczek:) Wesołych Świąt Ci życzę:)

Haftowane Prezenty said...

Dziękuję za udział w moim candy. Niestety tym razem szczęście Ci nie dopisało, ale zapraszam ponownie :)

I wesołych świąt przy okazji :)

Pozdr
Michalina

Anonimowy said...

jaki fajny wzór i kolorek!